Min resa mot mål!

söndag 28 november 2010

vegetarisk dag...

Tänkte försöka ta första delen av utmaningen i dag. Det var svårare än jag trodde! Kommer på en massa rätter med kött o fisk men det går ju inte. Fantasibrist! Fixade till en variant på pastasåsen med spenat, hade ingen philadelfia ost hemma men provade med kesella det är ju nästan samma sak :-). Men man ska inte prata med sonen i telefonen medans man lagar mat... drog på plattan istället för att vrida ner! så såsen skar sig kan jag säga.... Det blev inget gott alls... så det blev en smörgås med sallad o gurka  istället. Nu kokar jag tomtegröt till kvällen för det har jag varit sugen på länge. Leverpastejen blänger på mig varje gång jag öppnar kylen men den får blänga tills i morgon men då ska jag ta dubbla skivor! hå hå jaja...

kramelikram

Inga kommentarer: