Min resa mot mål!

tisdag 23 november 2010

Klar!!

Veckans utmaning avklarad! det blev 40 minuters stavgång i snöyran nu på morgonen. Sedan tidigare hade jag ju 2,19 timmar så nu är jag uppe i 3 timmar!! Ja det fattas ju 3 minuter men det tar jag när jag går till jobbet sen! Så allt extra jag går nu blir bonus! Bonus för kroppen alltså. Provade mina nya "antihalka på ändan sulor" som jag inhandlade på Claes Ohlson igår, funkade jättebra så de kan jag rekomendera.



Veckans utnmaning: 3 timmars stavgång, Klart! tjoho vad jag e bra! Undrar vad Åza hittar på till nästa vecka? O vad ska jag hitta på till veckan efter??? Nu får jag allt fundera lite här...

2 kommentarer:

Åza Diaz Mägi sa...

Här går det trögt. Snöstorm, sjuka barn sätter lite käppar i hjulen för mina promenader. Men jag får väl gå som en galning i morgon. Lite drygt en timme kvar av stavpromenader.... Men jag har en ganska enkel men rolig (hoppas jag) utmaning till nästa vecka!

Neli sa...

Lider med dig vännen! Det är så frustrerande när viljan finns men saker man inte kan styra över kommer i vägen... Men det man inte får in på gungorna tar man in på karusellen som morfar sa! Det jämnar ut sig! nästa vecka kanske du hinner massor av vad det nu är du har hittat på... Är så nyfiken!!!