Min resa mot mål!

onsdag 17 november 2010

Kallt men skönt!

Gick långa vägen hem från jobbet ikväll fast utan stavar. Går jag raka vägen hem så tar det ca 15-20 min och de promenaderna brukar jag inte räkna in i min utmaning, tycker det är för kort tid för att göra nytta. Självklart är även de promenaderna nyttiga men när det gäller förbränning så behöver de vara längre och svettigare. Så jag gick från jobbet bort mot Thapperska, ner under Gamla Övägen, bort mot Gråbergsgatan och sedan följa Vilbergsgatan bort till oss. Gick riktigt raskt i intervaller, gick på tills benen brände, minskade tempot någon minut och ökade igen. Det var härligt och svettigt! Det tog 27 minuter så nu har jag klarat utmaningen för denna vecka!! tjoho!!

Totalt har jag gått 197minuter!

I morgon är det in tur att utmana Åza... hon är väldigt nyfiken på vad jag har hittat på! *fniss* det var svårt att välja, för jag kom bara på massa saker som inte riktigt funkar för oss båda... eller jag kanske bara ser hindren istället för möjligheterna. jaja jag har kommit på en sak som jag tycker är bra, och som har hjälpt mig massor! Gissa vad det kan vara!

Pözz o kräm o nyp i skinkan!

Inga kommentarer: