Min resa mot mål!

lördag 20 november 2010

lite fusk...

Idag har jag inte promenerat alls... Vi har haft julkortsdag på jobbet, suttit på rumpan o pysslat hela dagen! Började dagen med att baka glutenfria äppelkakor i morse vid 7... Jag visste att det skulle fuskas med promenerandet i dag så därför var jag noga att gå extra igår. Nu är jag såååå trött! sov bara lite drygt 3 timmar i natt. Hade tänkt att se min favvo film Armageddon nu i kväll men ... nu ger jag upp! stänger av och kryper ner i min stora tomma säng och sover till kl 03.00. då ringer klockan och det är dags att hämta Bobo på jobbet! Kan ju tycka att Veolia kunde se till att det går någon buss till Vilbergen en lördag kväll men sista går visst vid straxt efter midnatt tror jag... hå hå jaja. Jag kan ju lägga mig igen efter att jag hämtat älsklingen så det löser sig ju med sömnen detta dygnet hoppas jag! I morgon tänker jag gå en sväng igen, någon som har ett förslag på ett mål? får fundera på det tills jag somnar... shit måste läsa in en dans oxå...attans! det skulle jag gjort igår! Slarv maja!!!
Mot sängen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla sötis kusin... Skyll bara på företaget jag jobbar på... Hehe... Fast jag tror att det blir bättre att skälla lite på Östgötatrafiken som beställer vart när och hur vi ska köra... Veolia kan ju inte idka välgörenhet och bara köra buss för att det är roligt ju... Dom vill gärna ha betalt med...
Kram Snygging...

Neli sa...

VA?!?! ska de ha betalt?!?! Hihi klart de vill! Du har så rätt, det är ju faktiskt Östgötatrafiken som ska ha en känga! Inte för att jag tror det hjälper något men det gav i alla fall en kul bild i mitt huvud... Jag som står på Ö-traf kontoret med en gammal sliten känga i handen krävandes att få tala med chefen... hahaha vilken syn!
Kram min älskade kusin vitamin!