Min resa mot mål!

söndag 7 november 2010

På darrande ben...

Jaha... jag skulle inte fastna i bloggträsket hade jag bestämt för länge sedan. Men det sket sig så att säga för nu är jag här! Vet inte riktigt vad som kommer hamna här men det får tiden utvisa! Jag har fyllt 40 men vad jag vet har jag ingen 40-års kris ( fast märker man det själv?) tror inte jag har någon i alla fall. Fast det är klart, funderar ofta över meningen med vad som hänt i mitt liv och varför jag inte kommit längre i min forskning om människan Neli, så det kanske är någon form av kris i alla fall. Snart händer det en kris här i soffan om jag inte skriver färdigt så ;-)
Puss o kram

2 kommentarer:

Asksvart sa...

Välkommen in i bloggträsket =)
Och du är väl inte en dag över 35 ;P så någon 40-årskris kan du ju inte fått än ;P

Neli sa...

Tack sötis! Jag är väl bara 27 va?