Min resa mot mål!

fredag 26 november 2010

mät dag!

Oj oj oj så nyfiken jag var när jag klev upp! har jag minskat något? fram med måttbandet o Ja! det har jag!!

Midja: -2cm

Höft: -4cm!!!

Vikt: -0,5 kg

4cm på höften märks i byxorna kan jag lova!! Kanske skulle hänga fram favvo jeansen som en morot... snart kan jag nog komma ner i dom igen! efter jul i alla fall ( om jag inte fuskar för mycket då). känner att mina armar mår bra av all stavgäng, de känns fastare så snart kanske "grevinnegardinerna" ( ja, gäddhänget då) försvinner oxå! ska nog mäta för skojs skull, har ju inget att jämföra med ännu men ändå... fast om musklerna ökar i omfång så minskar ju inte måttet förstås. Men det struntar jag i, känns armarna fastare så är jag nöjd med det så det så!

Överarm: 39 cm

Nu skuttar jag glatt iväg på dagens promenad! Kan ju inte bryta en god vana bara för att det är fredag! Ja just det, ska lägga till lite musik i mobilen... börjar kunna spellistan utantill nu!

Puts o krom på er alla!

1 kommentar:

Åza sa...

Visst är det härligt att bli motiverad och se skillnad! Du är asbra, så det så!