Min resa mot mål!

söndag 14 november 2010

Gå gå gå

Nu har jag gått en underbar promenad på 50 min. Jag tog stavarna oxå för att få lite rörelse i axlar och rygg. Det var skönt att bara stoppa lurarna i öronen med lite blandad musik och bara gå dit näsan pekade! Många fina hus och trädgårdar finns det bara runt knuten, och allt det missar man i sin stressade vardag. Jag gick runt på massa små gator i skarphagen sedan över Söderleden bort mot Lidel, förbi ektorpsskolan och hem... SKÖNT!


Målet är att gå minst 3 timmar (180min)  på en vecka
Tidigare promenader sedan i fredags:
40 min
Dagens:
50 min
Totalt:90 min

Bara 90 min kvar! Pözz o kräm!

2 kommentarer:

Åza Diaz Mägi sa...

Nej, nej, vi kör enligt din vecka. Fredag till fredag! Det gör att jag måste knalla på den här veckan oxå och jag redovisar min utmaning nästa vecka, alltså mina timmar utmanings promenad. Det har jag inte kommit upp till än. Jag har för mycket plugg helt enkelt. Får jobba vidare! Längtar till fredag eller torsdag när jag får min utmaning, var snäll bara Pleazzzzzze ;0)

Neli sa...

hihii jag har kommit på en bra utmaning som passar även en hårt studerande människa som du... tror jag! O jag är alltid snäll! nästan... ;-)