Min resa mot mål!

tisdag 16 november 2010

Trött..

Är så trött... ikväll tog bara energin slut. Det började redan vid två med stora krokodilgäspningar, kände att kvällens dans skulle bli jobbig. Hade ju två pass i dag, en nybörjargrupp på en timme och min nivå 3 på 2 timmar o en kvart. Lärde ut en ny dans till nybörjarna och det var en som jag kan sen gammalt så det funkade bra men nästa grupp var värre... lärde inte ut någon ny men vi repeterade en från förra ggn... Usch vad jag hatar när jag känner mig så okoncentrerad! " så så så o i kors" Vad är det för beskrivning?!? Blä! Men det funkade, mina dansare är så härliga! De står ut med mina korkade dagar och möter mig med ett leende! Jag är glad att jag har dom! vi körde hårt idag; Skönt men efter ett tag blev det för mycket, fick svårt att fokusera blicken o ville bara lägga mig ner. insåg att jag nog druckit för lite, ätit för lite o rört mig lite för mycket de senaste dagarna. Får ju inte glömma bort att min kropp inte klarar allt jag vill att den ska klara. Fast det kan ju vara latmasken som är på väg bort oxå! Så jag hänger i ett par dagar till så får vi se vem som har rätt; kroppen eller jag. Det kan ju ha med kylan som kom i natt att göra oxå... Den som lever får se! Nu är det dags att krypa till kojs, ska med Marcus till läkaren i morgon bitti o skära lite i hans onda tå. O då ska jag upp tidigt o min kropp älskar verkligen att gå upp tidigt... NOT!! så morgondagen blir nog inte bättre än i dag tyvärr...
Men byxorna satt lösare idag! ( jag lagrar en jäkla massa vatten jämt så jag antar att extra motionen äntligen fått det att släppa) så massa positivt är det iallafall!

Tjipp  tjipp!

Inga kommentarer: