Min resa mot mål!

onsdag 6 februari 2013

lycka! (dag 10)

Tror min kropp vill busa med mig! Just nu känns det som att jag inte kan lita på något längre :-). Jag tyckte mig ha full koll på precis hur jag blir vid lågt blodsocker och hur jag mår vid vätskebrist... HA! Det var innan Dukan det! Gårdagens ushliga som jag tolkade som fibrons vanliga sätt att säga att jag mått för bra ett par dagar (japp, inga värktabletter alls på hela veckan), väderomslag eller möjligen mens värk  försvann med att dricka massa vatten! Jag mådde skit illa så fort jag åt timmarna innan dansen och tänkte att kvällen kommer gå åt helvete... Men då började jag pimpla vatten o jösses sådan skillnad det blev efter ett tag. Ändå hade jag druckit en hel del innan under dagen så jag trodde mig ha koll på det. Det var så kul att dansa igår! ja efter jag mådde bättre alltså!! Nu till dagens väsentliga, har något hänt på vågen? Igår hade jag gått upp 2hg efter grönsaksdagen...

Morgonens vikt: 111,8!!!

-0.7kg alltså sen i går

Total vikt minskning sedan starten:  3,7 kg!

Inga kommentarer: