Min resa mot mål!

torsdag 7 februari 2013

haha ja ibland så...

... spelar hjärnan  mig ett spratt tror jag!!
Sa ju häromdagen att jag hade en jädra mensvärk ett par timmar som sedan spårlöst försvann och jag har inte tänkt mer på det. När jag gick ut med hunden vid 19 tiden så halkade jag rätt ner i backen och slog i knäet o rumpan men inte så farligt än att jag kunde gå färdigt rundan. Tittade lite på tv igen och konstaterade att jag behövde uppsöka damrummet... döm om min förvåning när det var klarrött blod överallt det tog ett tag innan jag fattade vart allt blod kom från, har ju inte haft mens på ett par månader och värken försvann ju och dessutom brukar första dygnet aldrig vara rött blod utan bara lite mörka spår som man klarar med bara trosskydd och massa värk.... måste ha sett fånig ut när jag började känna över höften o rumpan efter sår... o så var det värkfri mens... haha undrar om jag blev så rädd när jag ramlade med förra fallet färskt i minne att det började för det?
Skitsamma vilket, irriterande hur som helst.

Inga kommentarer: