Min resa mot mål!

söndag 3 februari 2013

En härlig kväll!

Jag har haft en underbar kväll!! Vi har lagat mat tillsammans, skrattat, flamsat, tränat danssteg, Skrattat ännu mer. Värdinnan hade bara valt bra grönsaker som jag får äta, fetaosten och bulguren till de andra låg i skålar bredvid, kycklingen var osaltad och okryddad och såsen var gjord på kryddor och turkisk youghurt och det var så otroligt gott!! Visst yoghurten var 10% men det blev kvällens ända fusk!! Jag hade vinet med mig men den fick stanna i väskan, jag drack min lyxiga ramlösa mango som är mitt absoluta favorit vatten och som jag köper som "godricka" när jag vill njuta extra. På bordet stod chips och cashewnötter och jag var inte det minsta frestad att smaka!! Det har varit en perfekt kväll och jag har inget att skämmas för, ca tre msk naturell youghurt med för hög procent halt är ett billigt pris för en härlig tjejkväll!

Inga kommentarer: