Min resa mot mål!

söndag 24 februari 2013

Dag 28

i natt vaknade jag vid kvart i två och hade ungefär lika ont som i går morse... det blev att ta panocod direkt. i vanliga fall försöker jag sova bort det onda men detta går inte att vänta ut tyvärr. O som jag frös! Jag hade ju nattlinne på mig och mitt vanliga duntäcke men jag fick tassa upp o hämta långkalsonger och raggsockor och ett extra täcke... tillslut somnade jag i alla fall.

Morgonens vikt: 109,3 snart är jag tillbaka där jag var på torsdags morgonen. Men i dag har jag gått den vanliga morron promenaden  så det finns hopp om morgondagen!!

Har fortfarande inte varit på huset, äggstockarna värker som fanken men ingen blödning så jag vet fortfarande inte om den chockerande vikt ökningen på 1,4 kg på ett dygn är för kommande mens eller att jag använde en buljong som var för salt... Kan man hitta facit någonstans?

Just det i går åt vi tacos och det var jättegott! Istället för tacobröd så lade jag fyllningen i salladsblad. Jag åt vanlig tacosås trots att den innehåller socker men jag använder ju som max 2 matskedar så det får vara mitt fusk. Vitlökssåsen var mini fraiche 1 msk och visst saknade jag majsen, brödet o chipsen men inte så farligt, Det var aldrig riska att jag skulle tjuvsmaka för det var jättegott ändå!

Jag är så förjordat trött så nu ska jag vila lite, tjing!

Inga kommentarer: