Min resa mot mål!

torsdag 21 februari 2013

dag 25

I går skrev jag inget för det hände inget som behövde ut lixom, vikten var samma som dagen innan. I dag har varit en ajjaj dag, Hela dagen har jag haft för lite ont för panocod men för mycket för panodil och det är jobbigt. Så sådana dagar tar jag oftast inga tabletter alls, för att ta tabletter som inte hjälper är ju helt onödigt och att peta i sig starka tabletter när det inte behövs vägrar jag... så då har jag hellre ont, så'n är jag. Men nu ikväll så blev det värre så då fick det bli panocod i alla fall. Kan ha o göra med att jag fick bada liten hund böjd över badkaret... klarar ju med nöd i näppe det på mina bra dagar så rent idiotiskt att göra det en dålig dag. Men vad göra när liten hund klämmer en korv på tvären och sätter sig och åker arselkana för att få loss den o kladdar ut skit i hela akterkastellet?Jo då ser man glad ut och badar liten älskling! Så kan det vara ibland.


Dagens vikt: 109,0 japp fortfarande ner!


Idag har jag ätit soppa med köttfärs, morot och vitkål, den var super gott!! Den kommer jag göra fler ggr, var så säker!
Undrar hur det blir i morgon och nästa dag med vikten, tror inte panocod är en så bra kombo med vikt nedgång... den som lever får se!

Inga kommentarer: