Min resa mot mål!

tisdag 26 februari 2013

Dag 30

Nu har det gått en månad! JAg har ännu inte gett upp, ännu är det rätt så enkelt att avstå det jag inte får äta men jag har märkt att jag anstränger mig inte längre. alltså maten blir bara en klick keso o kött typ... inget jobb för att komponera något tjusigt eller extra gott. Det är både jättebra och lite dåligt. Jättebra för att maten inte längre är viktig, mitt focus ligger på andra saker och det är skönt. Dåligt för att det bäddar för att man en vacker dag är så trött på det enkla att man i ren desperation drämmer till med något "förbjudet" för att man vill ha något annat... Så jag får göra en djupdykning i recept delen av min bok och hitta på något gott.

Morgonens vikt: 108,8!
äntligen tillbaka på banan efter fadäsen med den salta buljongen. Eller om det var mensvärken som triggade vätskepåslag... Jag vet bara att jag inte hade fuskat, inte hade gjort något som kunde förklara det mer än att ha använt grönsaksbuljongen som var väldigt salt...

Inga kommentarer: