Min resa mot mål!

tisdag 5 februari 2013

Aha! Kan det vara så?

I morse vaknade jag frusen, trött och rent av uschlig... kände mig såå otroligt seg och började fundera på om det kanske är väderomslag på gång? Men termometern visar + 1,5 så det verkar ju inte stämma, hundpromenaden var mer SM i envishet, jag ville fram och kroppen hojtade vinglandes vid varje genväg att "kom igen här kan man fuska"! Men nej inget fusk men är helt slut i min kropp nu. Fixade lite frukost och då insåg jag  när jag satte mig ner, jag har ju mensvärk! Så länge som jag gick och koncentrerade mig på att orka gå och fundera över varför det gjorde så ont i huvudet och ryggen så missade jag visst att även själva mitten gjorde ont fan... Det kan ju förklara att jag ökat 2hg idag! Jag har inte haft besök av eländet på ca 2 månader och för min del kan den gott försvinna helt precis som för de flesta andra som äter samma p-piller. Jaja så kan det vara, eller så beror vikt uppgången på hur planeterna står i förhållande till regnskogen i atlantis, för mitt fel kan det ju inte vara!! ;-)


tjipp o hej

Inga kommentarer: