Min resa mot mål!

fredag 22 februari 2013

Dag 26

Jag har lyckats med något jag inte riktigt kan förstå! Jag har lyckats med att gå upp 1,4 kg sedan igår... Ja då du läste rätt, 1,4 kg!
Jag var lika noga igår som andra dagar, inget fusk. Man ska gå 30 minuter om dagen i rask takt, igår gick jag  runt vilbergen på morgonen (ca 35-40min) och en 20-25 min promenad på em. Fick i hop drygt 11000 steg så jag gick ordentligt. Jag drack en liter hembubblat vatten utan salter minst ett stort glas vanligt kranvatten så visst det kunde vara bättre. Till lunch åt jag en köttfärssoppa gjord med Alpnaerings fettfria grönsaksbuljong. Misstänker att den kan vara boven faktiskt för överst i innehållsförteckningen ( som jag läste först idag) så står det salt och efter det kryddsalt... På Dukan dieten är ju vanligt salt minimerat, man får bara använda seltin eller örtsalt så jag tror att det är saltet som band fast massa vatten i min kropp! Ja o sen så fick jag ju ta panocod i går och det kan ju oxå bidra kanske...


Morgonens vikt 110,4.... blä!

Inga kommentarer: