Min resa mot mål!

lördag 16 februari 2013

Dag 20

Yey! Jag är normal! haha eller så normal som man nu kan vara när man är jag... I går var jag på mässan och man går o går o går men nästan inga steg på stegräknaren, mässshopping ger ingen motion alls. Jag gick inte men Bella heller och inte åt jag mitt havrekli... stort fusk alltså! Och det straffar sig i dag med all rätt!

Morgonens vikt 110,1 

Men så ska jag oxå tillägga ( japp, nu blir det skitprat) att jag inte varit på huset sedan i onsdags. Visst det blir mycket mindre av den varan av denna dieten men det som kommer in måste ju lämna spår ut lixom... jag har ju ingen förbränningsugn så det går upp i rök precis... Men men. i dag blev det både vetekli och linfrö och så har jag med mig en cola Zero till scrappträffen, aspartam har en milt laxerande effekt på mig. Just jag, jag har dessutom redan gått vilbergen runt nu på morgonen så jag orkar sitta en hel dag och scrappa. SÅ jag har förhoppningsvis fått ordning på den delen tills i morgon!

Inga kommentarer: