Min resa mot mål!

tisdag 5 februari 2013

Dag 9

Det var precis lika trevligt på stickcafeét som det brukar. Jag har nu hunnit fram till hälen på mina sockar så det blir ju spännande att försöka förstå hur man gör den, jag får ju inte skylla på att jag inte förstår mönster längre. :-) Det blir nog bra med det bara jag får sitta i lugn och ro med mönstret och sockan, det fanns ju bilder så hur svårt kan det vara?

Morgonensvikt: 112,5

Suck, ska jag bli en sån där pendelnisse vid grönsaksdagar? Tydligen. Men det ska vara helt normalt enligt boken att kroppen kan reagera så beroende på hur den hanterar råa eller kokta grönsaker, jag får väl experimentera mig fram. En del kan tydligen inte äta havrekliet i fil eller youghurt utan måste ha det tillagat och det är väl sådant man får lära sig med tiden.
Jag längtar efter min bok nu, enligt Adlibris så skickades den igår och har jag en riktig tur är den framme idag, men mest troligt i morgon...

Inga kommentarer: