Min resa mot mål!

tisdag 7 december 2010

veckans utmaning...

det såg ganska mörkt ut ett tag för veckans utmaning... men ännu finns det hopp! Jag ska hinna att gå 300 minuter innan klockan 23.59 torsdag kväll. Kroppen är ju inte riktigt på min sida just nu, Diskarna i ryggslutet är lite svullna med dåligt blodcirkulation och domningar i benen som följd. Jag var till kiropraktorn igår och han lät positiv! Han sa att denna gången tror han att jag kommit i tid och att det borde vända snart. Han var också väldigt glad att jag äntligen lyssnat på honom och börjat gå.... men jag får inte gå långa stunder i taget och bara om det inte gör ont när jag går. hans rekommendation var 20-30 minuter 2-3 ggr/dag... så då får vi räkna lite igen!
Jag har gått 50 minuter i fredags och söndags, så gick jag 25 minuter i går kväll... det blir 125minuter så då har jag 175 minuter att klara av på 3 dagar. Det blir nästan en timme om dagen (58,33 minuter för att vara exakt!) och går jag till o från jobbet (20+20min) och en sväng under dagen så är det ju klart! Det fixar jag! För nu ska jag vara envis! Har han sagt att det är bra så tror jag på det! Nu ska jag gå till jobbet, ses nog i kväll mina vänner!

Puss o kram!

Inga kommentarer: