Min resa mot mål!

fredag 3 december 2010

Ny vecka, ny utmaning...

Måste bara summera förra veckans promenerande: gick ytterligare 35 minuter i går då det blev totalt 295 minuter ( eller 4timmar o 55 minuter om det är lättare att tänka så)

Mät dag i dag och det var väl ingen rolig historia fast det kunde varit värre.
Midja: +/- 0
Höft: +/- 0
Vikt: -0,1
överarm: -1cm

Veckans nya utmaning är fortfarande lite hemlig... Åza har fått två att välja mellan för jag vet inte riktigt om hon är tillräckligt frisk; om barnen är friska och om hon har tid alls denna vecka. Hon läser ju på universitetet och har en jätteuppsats som ska in nu. Håller alla tummar jag har för att det ska gå bra för henne! ledtrådarna hon fick för att kunna välja var: Rörelseutmaningen är en som jag kommer att göra även om hon väljer den andra utmaningen för det är något som jag utmanat mig själv i. Utmaningen som inte har med rörelse att göra tar tid och är inte helt lätt att göra men den kostar inget extra.... lite kryptiskt eller hur?

Inga kommentarer: