Min resa mot mål!

måndag 13 december 2010

söndagspromenad

Bobo och jag gick en härlig söndagspromenad på 40 minuter tillsammans. Vi gick vilbergen runt. Det var ganska kallt faktiskt men ändå skönt. Första biten gjorde jätteont i ryggen men det är så typiskt "nu har du inte dansat/rört dig på flera dagar straff" det har alltså inte med diskarna att göra! Veckans utmaning är så svår... Jag kan lyssna på min kropp när det gäller smärta, (även om jag oftast väljer att strunta i det) men mat o dryck? Iofs så dricker jag vatten... massa vatten även om saften eller läsken ser god ut så dricker jag vatten först och det vet jag sen gammalt att kroppen vill ha. Men eftersom jag alltid känner efter om det är vatten jag egentligen vill ha när jag tror det är choklad eller godis så vet jag inte om jag får räkna det. Annars har det inte framkommit några konstiga önskemål från mitt inre... "Hallååååå där inne! Hjälp mig nu!!"

Inga kommentarer: