Min resa mot mål!

måndag 6 december 2010

Bra och dåliga saker.

Min rygg strejkar. Det är en dålig sak, riktigt dålig sak. Måste äta massa tabletter och det är oxå dåligt, tycker inte om det men alternativet är att jag gråter och kortandas tills jag nästan svimmar för det gör så ont så då kanske tabletterna ska räknas till bra saker. För dom hjälper! Ännu i alla fall, är rädd för att om jag äter för ofta så tappar de verkan och då blir det en dålig sak. Då är vi uppe i tre dåliga saker och en bra. En annan bra sak är att det kommit en ny programvara till min telefon med massa funktioner som jag saknat! Yes! Fast det dåliga var att det inte funkade så bra när jag laddade hem det.... Telefonen tappade hela kontaktboken trots att jag säkerhetskopierat efter instruktionen... Sen kunde den inte kopplas ihop med min dator för den bara startade om hela tiden, alltså skitdålig sak!! Morr!!! Vaknade i morse av att det gjorde apont i ryggslutet så jag gled över sängkanten (haha gled!) väldigt graciöst (fnys) och stapplade ut till bordet där mina tabletter låg och pillade i mig två ( kände mig som en attans knarkoman!) och stapplade tillbaka in till sängen.Det räknas som en dålig sak! Koncentrerade mig på att andas tills de börjat verka ( kanske en lite bra sak då) nästa gång jag vaknade kunde jag gå ur sängen som de flesta gör, såg nog ganska normal ut så det blir en bra sak. Nu har vi 5 dåliga och 3 bra saker ( ifall du tappat räkningen!). Ringde ryggakuten direkt och hoppades på en tid i dag o det hade dom! 11.30 ska jag få höra hur jag misshandlat min kropp nu igen.... Men det är en bra sak i alla fall. Sen ringde jag till Sony support..... På Sony support fick jag prata med Gööööran... Göran var en väldigt trevlig kille som tålmodigt lyssnade på mitt problem och sa att nu hade det nog blivit lite fel i nerladdningen av mjukvaran så jag behövde flasha om den.... ehhhh... va? -jo du behöver flasha om mjukvaran i din telefon. -jaha så att jag gör vaddå med vaddå??? Men börja med att återställa systeminställningarna. - jahaaaa.... visst det ska jag göra.... ehhhh.... hur?  Tålmodigt så förklarade han på ett enkelt och bra sätt hur jag skulle göra och att jag inte skulle sörja min kontaktbok för den skulle minsann finnas på internet... O han hade rätt!! Nu funkar min telefon kalasbra och alla kontakter är tillbaka! PÖZZ GÖÖÖÖRAN!! Det var så bra att det måste räknas som två bra saker!! så just nu leder bra sidan med 6 mot dåligt sidans 5... trots allt är detta en bra dag ännu så länge!

Puss o hej leverpastej

Inga kommentarer: