Min resa mot mål!

tisdag 7 december 2010

Dagens delmål avklarat!

Japp! jag fixade dagens delmål! Var tvungen att gå 1 timme i dag för att planen ska hålla och det har jag gjort fördelat på 3 promenader! Fick med mig gubben nu i kväll faktiskt och det var väldigt skönt, något bistert ute men vi fick upp värmen efter en stund. Det blev totalt 70 minuter i dag så jag klappar mig själv på axeln o säger "fan va bra!". Det gjorde inte ett dugg ont att gå men nu kvider jag lite men jag har faktiskt inte behövt en enda panocod idag! Bara två panodil vid lunch o det tycker jag är skönt. Jag har stor respekt för vad tabletter gör med kroppens organ så jag försöker vara så restriktiv jag bara kan och inte peta i mig piller av bekvämlighets skäl. Man kan lära sig leva med väldigt mycket smärta men ibland behöver man hjälp för att inte bli galen. Nu ligger jag faktiskt ner o skriver för det är omöjligt att sitta... det kryper, svider, bränner och domnar i hela sätesmuskulaturen ända ner i låren... shit det blir nog så att jag måste ta panocod för att få sova i natt. Jaja men hela dagen var jag utan så det går ju åt rätt håll! Längtar efter årets första julskinkemacka... ni vet den första smakbiten på ny kokta skinkan.... lite hungrig tror jag! bäst att försöka glida lite graciöst mot köket ( hahahahaha) o se om det finns något gott bröd.

Puss o hej leverpastej!

Inga kommentarer: