Min resa mot mål!

torsdag 9 december 2010

Latmask!

Igår var jag lat... usch jättelat! Det blev bara 30 minuter på hela dagen... Så för att klara veckans utmaning så måste jag få till 75 minuter idag! Och jag som sagt att jag inte ska skjuta upp utmaningen så man står med massor kvar sista dagen.... Fast det har ju sina skäl förstås, kroppen är ju lite trasig just nu. Fast egentligen är den ju alltid det men just nu lite mer än vanligt. Men idag är jag glad! inga piller varken igår eller i natt så det betyder att det går åt rätt håll! Dessutom klev jag ur sängen utan att imitera en skadeskjuten kråka med gikt och ryggskott! Vaknade utvilad o glad idag o det är så mysigt. Fast just nu ser jag nog ut som ett popcorn i het panna.... det gör ont att sitta i soffan så jag  byter ställning hela tiden, måste sluta skriva o röra på mig.

Le mot världen idag så ler den tillbaka!
Pözz

Inga kommentarer: