Min resa mot mål!

fredag 17 december 2010

Hmmm....

Börjar bli lite fundersam faktiskt.... Midjemåttet har ökat 3cm till denna vecka, och jag kan inte tänka mig att jag ätit mer eller värre än förut... dessutom blöder jag inte som jag borde ha gjort. Visst enligt alla papper och läkekunniga människor så ska man inte göra det med mina p- piller. det tar ca 1-3 månader så har man slutat blöda... jag har ätit dem sedan mars så varför slutar det nu? Har ju mått sisådär i kroppen nu en längre tid så då undrar jag ju förstås om det är något annat som ligger bakom? Panocoden jag åt ganska mycket av ett tag är ju rätt så tuff mot levern men jag var väldigt noga att inte överdosera. Min största skräck är väl att jag är på väg in i ett nytt skov av fibron... hemska tanke! Skulle jag orka att gå igenom samma helvete igen? Visserligen vet jag ju i så fall denna gången hur det är och att det kan bli bättre så som jag är i dag. Men det finns ju inga garantier... jag kan ju oxå bli sämre... Jäkla skit!! Jag förbjuder min kropp att gå in i skov! PUNKT! Vägrar! Så nu var det bestämt, jag är frisk, inget är fel och nästa vecka är jag mindre! BASTA!

Inga kommentarer: