Min resa mot mål!

onsdag 13 mars 2013

dag 45 eller YES!!!!

Jag har gjort det! Jag har fixat det! jag har gått ner 10,1 kg på 45 dagar!! Jag som hade gett upp, jag som inte trodde att jag hade kraften/modet/karaktären eller vad du vill jag hade helt enkelt gett upp, allt jag försökte gav mig ju bara ett par kg till...

Morgonens vikt 105,4!!

Nästa delmål är att komma under hundra kg. Om jag kan fixa 0,5 kg i veckan så kommer det att ta 11 veckor och det blir då runt sista veckan i maj.... Fasen så nice! Tänk en midsommar i klänning! Jo det har jag väl haft förut men jag tänkte en klänning som inte såg ut att komma från Ö&B's tält avdelning... Så det ska få bli min belöning! Att få köpa en klänning som är fin... Eller jag kanske kan ha min fina fina linne kjol och blus? tänk om jag kommer i dom då!? Har sååå mycket fina kläder som jag inte kommer i, så det kommer kännas som julafton när jag får ta fram kartongerna!! Oh jag kommer vara så fin i sommar! Inte behöva få ont i magen varje gång jag tittar i spegeln, inte gråta varje gång kläderna inte passar... Just nu är livet väldigt gott att leva!!

Inga kommentarer: