Min resa mot mål!

lördag 27 april 2013

dag 89

senaste veckan har jag pendlat en hel del. Fick i mig lite för mycket salt förra helgen o det märktes omgående! Väger mig fortfarande varje dag även om jag inte skriver. Det är inget kul att skriva 8 hg upp, 3 hg ner, 2hg upp 6 hg ner... osv så länge som det ligger över min lägsta nivå. I alla fall när det beror på saltslarv så det är vätska som ligger där o skvalpar. Tror att det var jag som tappade bort att kryddblandningen jag blivit förtjust i ingår salt och det blev lixom mer o mer av den varje dag istället för lite då o då... dessutom använder inte grabben seltin när han lagar mat. Sen hjälpte det ju inte att det blev 5 grönsaksdagar i rad heller... Men jag lyckades få igång magen igår efter en nästan helstrejk i en vecka (dom små harpluttarna som ynkade sig ut i tisdags räknas knappt), och det är skönt! Mindre skönt är att min lingonvecka började i torsdags kväll och det kan ju ha bidragit till tjallet på vikten oxå...

Morgonens vikt: 97,9   :-)

Inga kommentarer: