Min resa mot mål!

tisdag 9 april 2013

Dag 71

Det har inte hänt så mkt i helgen, på vågen alltså så jag har inte haft lust att skriva men nu kanske jag ska skriva ifatt.
Lördag:101,8
söndag: 102,1 (blä)
måndag 101,7 ( ja åt rätt håll i alla fall...)

Så kom dagen, gick dåligt i går för jag hade ont som fanken i höfterna och knäna, tror jag drack dåligt oxå men något bra måste jag gjort!!


Morgonens vikt:  100,7!!

Mitt nästa delmål närmar sig fort! Jag har bestämt att när vågen visar under hundra ska jag tappa upp ett bad... Jag älskar att bada, men har inte gjort det på flera år nu eftersom min stora mage inte kommit under vattnet... jag kände mig så fet sist jag försökte och jag fick lixom doppa en del av mig i taget eftersom jag inte fick plats att sjunka ner... förödmjukande kan man säga! Men snart ska jag försöka igen o det ska bli sååååå skönt! Ett riktigt varmt bad....mmm

Sömnen lyste med sin frånvaro i natt, höfterna värkte så ända in i bänken, alltså vid själva ledkulan, mycket lägre än det brukar. Det var som om jag hade två stora blåmärken, ett på vardera sidan och jag sover ofta på sidan.... har haft så helvetiskt ont och panocoden var sockerpiller men efter 3 tror jag att jag var väck ( tittade på klockan senast straxt efter 2 och lyssnade på en hel skiva till av boken efter det innan jag försvann i dimman). Hoppas jag fixar att dansa ikväll.

Svårt att fatta men 14,8 kg ner! jäklar så bra jag är!!!

Inga kommentarer: