Min resa mot mål!

måndag 27 februari 2012

Måttbandet i högsta hugg!

Jaha så var det dags då, en vecka försent men nu får det bära eller brista! Jag känner mig som mig själv nu i allafall istället för den svullna "blobb" som jag var förra veckan. Troligen hade jag en massa vatten på lager för mina handleder och vrister såg ut som klubbor och det var mååånga cm skillnad till det sämre på många ställen!

Överarm 39 /-1cm
handled 18,5 /-0,5 cm
Hals 39 / 0
Byst 121 / -2cm
Under Byst 104 / 0
Midja 106 / +1cm
Stuss 122 / -2cm
Lår 73 / +3cm
Lår ovan knä 52 /-1cm
Vad 41 /-1cm
Vikt 111,8 / + 3hg
Längd 172


Vissa mått funderar jag på om det är jag som mäter olika varje varje gång, vågen säger ju att jag gått upp och då borde ju inte vissa mått ha minskat när andra är oförändrade eller ökade? jaja skitsamma jag har äntligen kommit igång och börjat gå igen (peppar peppar) men en utmaning ihop med andra verkar vara det som behövdes.

Inga kommentarer: