Min resa mot mål!

måndag 6 februari 2012

Dags att mäta igen...

Jaha, så var det dags. Spännande och lite läskigt men nu sitter jag här med måttbandet och ska mäta vad som hänt eller inte hänt. vågen har jag redan ställt mig på och lite förändring finns det där men måtten är mer intressanta! så nu börjar vi!


Överarm 40 /-1cm
handled 19cm / -0
hals 39cm / -0
byst 123cm / -6cm
under byst 104cm/ -6cm
midja 105cm/ -8cm
stuss 124cm / -0
lår 70cm / +2
ovan knä 53cm/ +1cm
vad 42cm/ +1cm
Vikt 111,5kg / -2,5 kg
Längd 172cm



Ja det var ju ett väldigt varierat resultat...  att både lår o vad har ökat! Men så är det väl när man skuttar o hoppar mycket, ska inte klaga dock för det var en del väldigt positiva förändringar! Och även om man vill ha alla förändringar på en gång så är det ju mycket bättre för kroppen att det sker sakta! Det är så lätt att tänka "blev det inte mer?" , men wow! det har ju hänt massor! trots att jag haft väldigt ont i helgen och inte tränat alls och kanske inte gjort så väldigt bra mat val... Eller jag vet att maten i helgen har varit ren katastrof! Det ända som passade in i min sundare nya livsstil var salladen till maten i går...  Men inte grubbla på spilld mjölk, får ett nytt tillfälle att visa mig själv att jag kan välja bättre nästa helg! Rom byggdes ju inte på en dag tack o lov...
Tjing!

Inga kommentarer: