Min resa mot mål!

måndag 20 februari 2012

I dag är det måndag och det är fjorton dagar sedan jag mätte sist. Men vet ni jag tänker inte skriva ut det här!!! Haha jag tänker smyga med det igen!! På fjorton dagar har jag inte tränat med spelet en enda gång pga nacken/ ryggen så det har inte hänt speciellt mkt på muskelsidan men där emot har jag känt mig svullen och som en stor "blobb" de senaste dagarna och i natt kom svaret, lingon vecka på ingående! Numer vet jag ju inte riktigt när det tänker infinna sig eftersom jag inte längre styr det med p-piller. så det gör lite som det vill men trots att dosen hormoner är mycket mindre så påverkar det fortfarande mig att lägga på massa vatten i kroppen och få ett desperat sug på salta saker samt choklad de sista dagarna innan. Det tar ett tag innan jag fattar att det är det som driver suget, blir bara så ledsen o arg på mig själv när jag äter massa skräp. Men i går hade jag 70% choklad hemma o det hjälpte att stoppa suget efter 3 bitar istället för det vanliga 2-3 kakor nötchoklad.... Så det ska jag se till att det finns hemma nästa gång. Tyvärr har jag ju sedan i fredags proppat in massa annat skräp... Men gjort är gjort och nu under veckan ska jag försöka tänka extra på vad jag gör så mäter jag på måndag oavsett hur det går... Så håll tummarna nu att denna nackspärren som är på gång i gen inte bryter fram så jag kan träna denna veckan, åtminstone ut o gå med stavarna...

Puss i pannan o nyp i stjärten!

Inga kommentarer: