Min resa mot mål!

fredag 29 april 2011

är jag döv???

Min kära kusin skrev häromdagen i sin blogg att hon konverserade med sin kropp. I dag har min kropp försökt att föra en diskussion men mig men jag har låtit som en stressad förälder: inte nu, snart, jag ska bara... jag har bara slagit dövörat till och fortsatt med det jag planerat att göra så nu ligger jag i soffan med varenda fiber i min kropp skrikandes i full kraft. allt värker och vibrerar som jag sprungit ett maraton... Så nu får jag inget gjort i stället!  Som tur är så stannar inte världen för att jag har änglatofflor på golven och lite rentvätt som är ovikt.

funkar det med revaxör måntro?

1 kommentar:

Åza Diaz Mägi sa...

Så skön du är! Ja vi behöver jobba lite med hörseln både du och jag.... En positiv effekt, om jag får tro min synska vän är att kroppen kommer börja funka som den ska, om den bara får tagga ner. Vilket betyder viktnedgång o starka muskler! Jihaaa.... det satsar vi på! Kram!