Min resa mot mål!

måndag 11 april 2011

Irriterade diskar...

Usch så var det dags igen, min rygg lever sitt eget lilla liv och just nu är mitt vänstra ben kortare än det högra för musklerna drar i hop sig. Det domnar från mitten av ryggen ner till ankeln på väster sida... jobbigt men jag överlever, nästa vecka är det dansledigt för de flesta kurserna så klarar jag bara veckan ut så finns det hopp!
Det ser lite dåligt ut på stegfronten tyvärr men jag gör det jag kan i alla fall.

8/4 Fredag: 5967
Lördag: 4465
Söndag: 4820
Måndag: 11784
Tisdag: 18825
Onsdag. 9458
Torsdag: 14767
totalt: 70086

Höll på att glömma det viktigaste: vågen pekar åter igen neråt sedan jag tog upp detta med promenader igen! Och det är skönt så om nu bara ryggen inte blir värre så ska jag hänga i och gå...

Inga kommentarer: