Min resa mot mål!

tisdag 15 mars 2011

suck...

I kväll mår jag verkligen skit, piss och bananer! Ont som fanken helt enkelt. Har ramsat  fel, dansat fel och varit allmänt förvirrad. Det var inget bra ide att bära den tunga ryggsäcken med videofilmer i går... men är huv'et dumt får kroppen lida som man säger. Det glädjande mitt i detta elände är ju att jag i dag har fått i hop 16889 steg. Bobo och jag tog en promenad ner till Ljura och lämnade in hans skor på lagning på förmiddagen. lägger man då  ihop de 45129 steg jag gjort sedan i fredags så är jag uppe i 62018 steg det är alltså bara 7982 steg kvar till målet är nått och jag har 2 dagar på mig att klara det! Så i morgon kan min kropp få vila och bara gå det lilla som blir på jobbet. Tack o lov är det ingen dans just i morgon så jag kan vara tillbaka på banan pigg o fräsch på tordag... eller i alla fall pigg... ja eller där åtminstone... ;-)

Inga kommentarer: