Min resa mot mål!

torsdag 26 januari 2012

jag kunde inte hålla mig!

Jag vet att jag sa att det skulle vara 14 dagar till nästa mät tillfälle men.... måttbandet bara låg ju där!! har ett sådant som har ett handtag i ena änden och i andra änden en liten plast plopp så man drar det runt det man vill mäta och hakar i ploppen i handtaget. i handtaget finns det en liten fjäder som drar in bandet igen när man trycker på spärren, det innebär att man kan inte fuska och dra åt hårdare för att få bättre resultat... testade några av måtten och det hade hänt saker!!! Om det kan försvinna flera cm på fyra dagar , tänk vad som kan hända på 14 dagar!!jag vet att det är för tidigt att räkna dom som sanning för det kan variera lite från dag till dag men tillräckligt många cm för att höja motivationen att spela mer spel!!

Nu ska jag dansa iväg på motivationens våg o spela lite mer Adventures!!

Inga kommentarer: