Min resa mot mål!

söndag 22 januari 2012

Blonds have more fun?

Vet ni, ibland har jag bara lust att färga håret blont och sluta förstå så mycket. Bara svara lite korkat och le! Såg en riktig bimbo på tv nyss o satan så skönt hon såg ut att ha det, inte behöva tänka på något bara le och ingen ställer krav eller förväntar sig att man ska förstå sig på känslor, relationer eller prylar... Men jag skulle nog krypa på väggarna efter en dag för jag är inte korkad men visst vore det skönt att kunna stänga av och inte analysera sönder allt...
För att inte riskera dödshot från er naturligt blonda smarta och underbara människor så vill jag klargöra en sak: en "dum blondin" kan ha vilken hårfärg som helst, de finns överallt men de flesta vet vilken typ av människa man menar om man säger det så.
De flesta har säkert läst "härmed säger jag upp mig som vuxen" på nätet. Precis så känns det ibland! Om det bara gick att göra så!!

Inga kommentarer: