Min resa mot mål!

måndag 23 januari 2012

Jag klär av mig naken...

nja kanske inte riktigt men jag tänkte att det finns saker som jag inte pratar om och det kanske hindrar mig mer än jag tror. Jag pratar om min storlek... jag är tjock, det är det ju inget att diskutera om men hur stor jag är är min hemlighet. (hahaha ni har väl ögon att se med, vem vill jag lura?). Jag blev lite inspirerad av min mammas fullständiga utlämnande i sin blogg, hon skrev ut alla mått och vikt. Jag har aldrig förut fått höra hennes vikt, tror inte heller att jag talat om min vikt för henne. Vi har bara pratat om kilon upp eller ner... så nu för att jag inte själv ska blunda eller gömma mig kommer jag nu skriva ut dom här. För saker man inte klarar att säga högt kan man lättare låtsas att de inte finns. Så nu klär jag bildligt av mig naken för er och för mig själv!

Överarm 41 cm
handled 19cm
hals 39cm
byst 129cm
under byst 110cm
midja 113cm
stuss 124cm
lår 68cm
ovan knä 52cm
vad 41cm
Vikt 114kg
Längd 172cm

Så! nu har jag inget kvar att gömma mig bakom. Men nu har jag inte tid med er nu ska jag spela kinnect, skutta o fara runt så kanske måtten ser annorlunda ut om 14 dagar!

Inga kommentarer: