Min resa mot mål!

lördag 12 februari 2011

Nervöst!

Nu har jag riktigt ont i magen! Om ett par timmar är det över men just nu är det riktigt jobbigt! Var jag verkligen så här nervös de andra gångrna? Nej jag tror inte det faktiskt... men genrepet i onsdags gick inte så där lysande i den ena dansen... fast å andra sidan säger de att ett genrep ska gå åt helvete så "premiären" kan bli perfekt. Så jag intalar mig att i dag kommer allt stämma! men nu ska jag springa till damernas.... IGEN! o ta på jacka o skor och gå ut... blir hämtad om en kvart. Fy fan vad jag mår skit just nu, Varför anmälde jag mig till detta?
Pözz o hej leverpastej!

2 kommentarer:

Åza Diaz Mägi sa...

Jag hoppas på dej! Och OM du skulle misslyckas, vad gör det? Då har du lärt dej nåt till nästa tävling. Men med dina förberedelser tror jag det går galant!

Lycka till!
KUSIN!

Neli sa...

men misslyckas går ju inte att göra... inte med de förberedelser jag har gjort... det kan gå mindre bra, eller käpprätt åt pipan men jag anser ändå att jag inte kan misslyckas. Det kanske är en lek med ord men för mig betyder ett misslyckande att jag skulle dansa fel dans, vakna och upptäcka att allt mitt minne raderats eller något annat drastiskt... Så länge som jag går in på golvet och dansar rätt dans så gör jag mitt bästa just då, ibland kan det gå riktigt illa men jag ser det ändå inte som ett misslyckande... Jag kanske är en obotlig optimist men jag ser det hellre som att jag vill se det som är bra även i det som är dåligt. Mitt glas är alltid halvfullt, aldrig halvtomt... Jag tror faktiskt att du har hjälpt mig att komma till den insikten för länge sedan, fast den blommade ut fullt när jag började min vandring från botten av avgrunden fibromyalgi...