Min resa mot mål!

lördag 8 januari 2011

Kvar blev bara en...

Trodde det skulle kännas väldigt tomt när Chrille åkte men som tur är har jag min älskade Marcus kvar hemma! Vi har haft jätte mysigt idag, Spelat lite Warcraft III Frozen throne tillsammans, visserligen ett data spel men vi spelar i lag och är beroende av varandra. Vi har legat sida vid sida i soffan o kollat film, skrattat gott, ätit gott o bara myst. En skön dag helt enkelt! Chrille kom helskinnad till Vallentuna med bussen i förmiddags och ska vidare mot Östersund i morgon. Dessvärre har mer än halva vägen klass 1 varning... Så morgondagen kommer att vara ganska nervös men Jag ska jobba på eftermiddagen så jag håller mig upptagen. i morgon kväll blir det filmtajm igen, då ska vi se Narnia eller Halvblods prinsen... eller kanske båda!

Nu ska jag sova! Pözz o god natt

Inga kommentarer: