Min resa mot mål!

torsdag 3 januari 2013

Garderobsröj!

hå hå jaja. Dagens jobb: att städa i klädkammaren och sortera i mina korgar. Är det inte märkligt hur många plagg man sparar "kan vara bra att ha om jag ska måla eller jobba med något skitigt" fula, noppiga kläder som visserligen är hela ( nja hjälpligt i alla fall) Jag målar ju aldrig! Har ingen trädgård att gräva i, så varför!!! Och dessa fula kläder som är hela och fina men hopplöst omoderna eller omöjliga att matcha, eller helt enkelt inte passar.... Varför ska dom ta plats i min garderob??? Städade igenom mina danskläder och vet ni jag har 22 danströjor... 22!! 4 kan jag ha bra, 3 nja skulle väl behöva vara större men resten? Ett stort antal är sk. funktionströjor som är väldigt sköna om jag skulle förlora 10-15 kg och dom som var hela och inga noppor på sparade jag i hopp om att jag kanske kan ha dom framöver men en hel drös åkte i soppen!! Skönt! Hittade även flera nattlinnen som hamnat längst ner för jag tycker inte om hur de vrider sig på natten, men varför då spara dom?!? Jag kommer ju aldrig använda dom??? jaja ibland undrar jag över hur jag tänker. Nu så är det dags för en ny sväng in i djungeln, Bye bye!

Inga kommentarer: