Min resa mot mål!

måndag 12 november 2012

idag är det gjort...

Idag har jag gjort det! Jaggjorde slag i saken och provade något jag länge tänkt på. Det var både spännande och ett rent helvete. Jag hade två coacher med mig och utan dom hade jag gett upp som vanligt. Men jag kämpade på och jag fixade det! Visserligen fick mina coacher förändra planen lite men dom gjorde det gärna och jag gav inte upp! Visst har jag fått mitt straff, visst har jag svurit lite över min envisa dumhet men oxå förundrats över just min envishet och vart den bär mig. Kommer jag ge upp? Nej jag tror inte det, jag vill veta vart detta kan ta mig. Kanske kan detta vara något jag kan älska när jag har hatat färdigt? Vet inte men vill gärna ta reda på det... Tjing!

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Åza Diaz Mägi sa...

Tillsammans är man starkare än var och en. Jag tycker du är modig. Själv ska jag gå och färga håret till en mer passande nyans av BLOND! Kanske även lägga till Bimbo till mellannamnen.... Härligt att du bloggar igen. Hoppas vi får till tipspromenaden på söndag!