Min resa mot mål!

lördag 24 november 2012

Bra eller dåligt?

haha ja vad ska man säga... har gått runt nu på morgonen o känt mig nästan sur o grinig. Nyss kom jag på varför, när jag inte kunde lyfta armarna för att plocka ner teet från hyllan... jag har ju ont ( ja mer än vanligt alltså)! hahah jag är så van att blockera tanken på det att jag i bland blir lite "smärttrög"... o det är ju bra att slippa tänka på att det gör ont hela tiden, nackdelen är att ibland hinner det gå så långt att jag inte blir hjälpt av tabletter utan har  ett par timmars rastlöst svärande och gnällande att vänta. Jag tror ändå att jag väljer att se det positivt, att kunna stänga av smärtan i hjärnan. Ja alltså smärtan är där hela tiden men min hjärna kan lixom blockera tanken på den så jag inte hör o ser den. Att den sen kommer med fullkraft som en åsnespark är ju en annan femma...

Inga kommentarer: