Min resa mot mål!

onsdag 24 augusti 2011

ett skitviktigt meddelande!

Ibland kan små vardagsting betyda så mycket! Ni kommer säkert tycka att jag fullständigt fått snurren men jag är glad! Så glad att jag har svårt att sova! I dag har jag för första gången på över ett år kunnat ta i när jag var på toa! Utan att det gör ont, utan att det spricker och utan att vara rädd... Det låter så fantastiskt fånigt men ni anar inte hur hemskt det är att gråta nästan varje dag för att göra det ni inte ens tänker på att ni gör. Att behöva knipa allt man kan för att kanske kanske inte spricka djupare... Att inte vilja sitta de närmsta timmarna efteråt eftersom det gör så djävulskt ont när man reser sig, att ständigt behöva tänka på baken för den värker, svider och bultar. Att vara rädd för att någon ska nypa en i skinkan på skoj för då spricker det upp... Ständiga blodfläckar i trosorna, blodrött vatten i toan... Näe fy! Ja ja mycket skit pratblev det visst idag! Natt nattsötnosar
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Asksvart sa...

Så skönt att kunna gå på toa utan att behöver känna smärta...