Min resa mot mål!

onsdag 8 augusti 2012

Oj så mycket jag bloggat på sista tiden! *rodnar lite* Ja vad har jag att säga till mitt försvar? inte mycket mer än att när min telefon blev stulen så fick jag starta upp den gamla och appen till denna bloggen försvann... Jag ska lägga in den på nytt för jag ska nämligen start en blogg till!! Ha ha visst rimmar det illa? skriver knappt här men ska starta en till... jaja den nya ska heta "Livet med Bella". Där ska Bobo och jag kunna skriva vad vi gör,hur det går, lägga in bilder och så på våran lilla tjej Bella. Bella är en liten Chinese Crested Powder Puff ( ja en kinesisk naken hund med hår!) som flyttar in hos oss i kväll!! Tanken är att den bloggen ska kunna läsas av den som är intresserad, gamla ägare, hundkompisar osv, då ska dom slipp läsa om annat som handlar om mig o mitt liv. Sen om dom ändå vill hit o läsa så varsågod!
Hopp o hej!

Inga kommentarer: