Min resa mot mål!

onsdag 14 december 2011

Att kickstarta en motvillig kropp...

...är inte det lättaste! Jag som förut gladeligen gick mellan 10000-15000 steg om dagen är nu glad om jag klarar 5000. Men nu har jag bestämt mig för att inte acceptera att kroppen strejkar, jag köper inte att jag ska bli sämre o sämre. Inte utan en rejäl fight! Så nu är mitt nya mål att klara 5000 steg varje dag, det betyder 35000 steg i veckan. veckan ska gå från måndag till söndag så jag ligger lite efter redan eftersom jag inte hade stegmätaren på i måndags (det var inte mycket gående ändå) och tisdagen var lika illa... men nu gäller det Neli Vs Kroppen som gäller!

Måndag 12 dec  0
tisdag 3145
Onsdag 7239
torsdag 8315
fredag 7028
lördag 3309
söndag 4403
Totalt: 33439

Nja det gick ju inte så bra... fast jag gick ju faktiskt lite på måndagen fast jag inte hade siffror på det så jag ska väl vara nöjd ändå.

1 kommentar:

Asksvart sa...

Vet att denna årstid brukar påverka min kropp då de är kyligare... Hoppas de snart vänder och du kommer igång mera igen :)

Kramelikram